Пошуковий запит: (<.>A=Бабій М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 113
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Бабій М. Ю. Свобода совісті та свобода релігії: концептуальна матриця Католицької церкви [Електронний ресурс] / М. Ю. Бабій, С. І. Присухін // Юридична наука. - 2013. - № 3. - С. 118-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jnn_2013_3_15
|
2. |
Бабій М. Юридичне релігієзнавство (правологія релігії): сутність і проблемне поле [Електронний ресурс] / М. Бабій, С. Присухін // Юридична наука. - 2013. - № 8. - С. 84-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jnn_2013_8_11
|
3. |
Бабій М. В. Обґрунтування схем заточувань різальних кромок багатогранних пластин для відрізних різців [Електронний ресурс] / М. В. Бабій // Наукові нотатки. - 2013. - Вип. 40. - С. 12-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2013_40_5
|
4. |
Бабій М. Любомир Медвідь: особливості зображень Христа-Пантократора в купольних частинах храмів св. Івана Хрестителя в Оттаві та св. Івана Богослова в с. Суховоля поблизу Львова [Електронний ресурс] / М. Бабій // Народознавчі зошити. - 2011. - № 5. - С. 844-849. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaZo_2011_5_13
|
5. |
Бабій А. В. Динамічна модель енергозберігаючого приводного механізму косарки [Електронний ресурс] / А. В. Бабій, М. В. Бабій // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2014. - Вип. 145. - С. 112-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2014_145_19
|
6. |
Бабій А. В. Підвищення надійності привідного механізму косарки [Електронний ресурс] / А. В. Бабій, М. В. Бабій // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2014. - Вип. 151. - С. 228-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2014_151_40
|
7. |
Бабій М. В. Нові види відрізних різців і технологія їх виробництва [Електронний ресурс] / М. В. Бабій, В. О. Настасенко // Збірник наукових праць Кіровоградського національного технічного університету. Техніка в сільськогосподарському виробництві, галузеве машинобудування, автоматизація. - 2011. - Вип. 24(1). - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkntu_2011_24(1)__18
|
8. |
Бабій М. Ю. Свобода совісті та свобода релігії: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / М. Ю. Бабій // Софія. - 2014. - № 2. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sophia_2014_2_4
|
9. |
Бабій М. Спогади художника Михайла Бабія про Миколу Костюченка, друга, колегу, людину, з якою знайомий з років студентського навчання [Електронний ресурс] / М. Бабій // МІСТ: Мистецтво, історія, сучасність, теорія. - 2010. - Вип. 7. - С. 440. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mist_2010_7_73
|
10. |
Флейчук М. І. Напрями подолання монополізації та тінізації в українській економіці [Електронний ресурс] / М. І. Флейчук, М. В. Бабій // Науковий вісник НЛТУ України. - 2012. - Вип. 22.6. - С. 282-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2012_22
|
11. |
Бабій М. В. Дослідження ресурсу роботи спинки ножа сегментно-пальцевого різального апарату [Електронний ресурс] / М. В. Бабій, П. В. Попович, А. Й. Матвіїшин, А. В. Бабій // Конструювання, виробництво та експлуатація сільськогосподарських машин. - 2015. - Вип. 45(1). - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmntz_2015_45(1)__19
|
12. |
Бабій М. В. Адаптивна поведінка домогосподарств і ризики інституційних пасток в умовах трансформаційних процесів [Електронний ресурс] / М. В. Бабій // Бізнес Інформ. - 2016. - № 6. - С. 13-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_6_3 Розкрито перетворені форми реалізації принципу переваги ліквідності в умовах тривалої нестабільності доходів та цін як підстава мутації адаптивної поведінки домогосподарств. Охарактеризовано макроекономічні та інституційні наслідки трансформації збереження ліквідності у збереження споживчих запасів домогосподарств в умовах аномальної цінової нестабільності. Розкрито вплив уповільнення обігу запасів на прискорення обігу грошей та падіння ВВП. Показано, що схильність держави перекладати на домогосподарства функцію кредитора останньої інстанції, який в будь-якому разі зможе найти спосіб виживання, не враховує специфічних форм адаптивної поведінки домогосподарств та несе в собі ризик тотальної деінституціоналізації господарчої системи та заміни державних регулятивних механізмів на механізми прямого насильства. Доведено, що соціальні обмеження на політику фінансової стабілізації повинні бути стратегічним орієнтиром для держави, яка вимушена шукати шляхи інтеграції у глобальний простір в умовах небезпечних розривів та шоків внутрішнього та зовнішнього походження.
|
13. |
Проценко В. О. Геометричні умови існування муфти з торцевими канатами тангенціального розташування [Електронний ресурс] / В. О. Проценко, М. В. Бабій, О. Ю. Клементьєва // Науковий вісник Херсонської державної морської академії. - 2015. - № 1. - С. 226-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdmi_2015_1_29 Запропоновано нову конструкцію муфти з торцевою установкою канатів тангенціального розташування. Описано основні переваги цієї муфти порівняно з існуючими конструкціями. За рахунок виконання теоретичних досліджень встановлено основні геометричні обмеження та сформульовано п'ять умов геометричного існування муфт запропонованої конструкції. Одержано математичні вирази для перевірки виконання встановлених геометричних умов існування муфти.
|
14. |
Бабій М. В. Підвищення ефективності роботи різального апарату косарки [Електронний ресурс] / М. В. Бабій, П. В. Попович, А. В. Бабій // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2016. - Вип. 170. - С. 176-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2016_170_33 Виконано аналіз залежностей для сегментно-пальцевого різального апарату, що пов'язують силу різання, швидкість відносного руху ножа з його конструктивними параметрами. Запропоновано конструкцію пальців різального апарату, під час роботи яких можна зменшити відносну швидкість руху ножа, зберігаючи якість зрізання рослин та забезпечуючи задану продуктивність косарки.
|
15. |
Проценко В. О. Дослідження закріплення канатів з атискними елементами муфт [Електронний ресурс] / В. О. Проценко, М. В. Бабій, О. Ю. Клементьєва // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. - 2016. - № 838. - С. 85-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPDM_2016_838_15
|
16. |
Проценко В .О. Аналіз відмов та напрямки удосконалення відцентрових муфт сепараторів суднових енергетичних установок [Електронний ресурс] / В .О. Проценко, Л. К. Самойленко, М. В. Бабій // Підйомно-транспортна техніка. - 2016. - № 3. - С. 59-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pidtt_2016_3_9
|
17. |
Бабій М. Ф. Генезис невербальних проявів обману у неповнолітніх [Електронний ресурс] / М. Ф. Бабій // Психологія: реальність і перспективи. - 2016. - Вип. 7. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2016_7_8
|
18. |
Бабій М. Ф. Навчання як засіб розвитку креативності у початковій школі [Електронний ресурс] / М. Ф. Бабій // Психологічні перспективи. - 2013. - Вип. 21. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2013_21_3
|
19. |
Бабій М. Ф. Зміст навчальної діяльності як соціальний чинник розвитку креативності в підлітковому віці [Електронний ресурс] / М. Ф. Бабій // Психологічні перспективи. - 2014. - Вип. 23. - С. 8-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2014_23_3 Творчі здібності людини особливо інтенсивно розвиваються в процесі навчання. Відтак розвиток творчої активності підлітків вимагає впровадження в навчально-виховний процес активних форм і методів навчання, що значно могли б забезпечити формування дивергентного мислення, проблемного бачення, фантазії та уяви учнів. Навчальна аудиторна діяльність має бути спрямованою на розвиток креативного потенціалу школяра та здійснюватися за відповідними напрямами: вироблення досвіду пошуково-дослідницької діяльності у вигляді навичок комбінування, конструювання та розвитку самостійної творчості. Для правильної організації та кваліфікації підліткової творчості важливо враховувати поняття об'єктивної та суб'єктивної новизни стосовно підлітка, який ще не має потрібного життєвого досвіду, спеціальних знань і навичок. На кожному уроці учні набувають нові знання. Відповідно, поняття оригінальності та самостійності мають тут свою специфіку. Мета навчальної діяльності - формування наукових знань. Підліток їх здобуває у процесі засвоєння програмного матеріалу. Сучасні методичні підходи до його вивчення не враховують індивідуальний рівень творчого потенціалу школяра, можливості креативно розв'язувати навчальні завдання на власний розсуд. Творчість - це здатність виконувати роботу, яка одночасно є і новаторською (тобто оригінальною, несподіваною), і корисною, що відповідає вимогам уроку. Мета роботи - вивчити, як впливає специфіка побудови уроків за відповідним напрямом підготовки на розвиток творчих здібностей учнів підліткового віку. У досліджені взяли участь школярі, що навчаються в класах із поглибленим вивченням математичних та філологічних дисциплін, відповідно, природничого та гуманітарного профілів. За результатами дослідження з'ясовано, що вивчення дисциплін природничого циклу, порівняно з гуманітарним, є більш дієвим чинником розвитку креативності підлітків Засвідчують це вищі показники гнучкості й оригінальності. Отож формування рівня креативності у підлітків визначається соціальними чинниками зокрема, змістом навчальної діяльності.
|
20. |
Бабій М. Ф. Зміст життєвих цінностей та орієнтацій у девіантних підлітків [Електронний ресурс] / М. Ф. Бабій // Психологічні перспективи. - 2015. - Вип. 26. - С. 11-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2015_26_3 Підлітковий вік характеризується науковцями як перехідний від дитинства до дорослості. Відповідно відбувається переоцінка життєвих цінностей та орієнтирів. У цей процес задіяні макро та мікросередовище, інститути соціалізації та соціум. Від їх змісту та форм трансформації дитини у дорослого залежить специфіка життєвих цінностей та орієнтацій, а саме соціального чи асоціального типу. Підлітки знаходяться перед дилемою, а тому шукають підтримки при визначенні основних життєвих орієнтирів дорослого світу від своїх найближчих товаришів, у яких тотожні проблеми. Якщо ж у найближчого впливового оточення ці життєві орієнтири формуються та розвиваються у руслі асоціального бачення, то з високою ймовірністю можна передбачити появу девіантної поведінки. Дослідивши рівні розвитку життєвих орієнтацій та цінностей девіантних підлітків, ми виявили, що найбільш вираженими та розвинутими є індивідуалістичні цінності (цінності споживання), що відповідають першому ступеню розвитку свідомості людини - егоцентризму, який характеризує дитину як таку, яка потребує від оточуючих уваги, піклування, любові не відповідаючи при цьому на взаємність. Найактуальнішими для такого підлітка є позиція: "Я", "Мені", "Я сам".
|
| |